Efektívnosť, individuálny prístup

« Návrat späť

Seminár "Právne povinnosti vedúceho zamestnanca školstva a CPP"

JUDr. Danica Bedlovičová & spol., s r.o., Kráľovohoľská 11, 974 01 Banská Bystrica                      

Mobil:  0915 / 063 959,        e-mail:   bedlovicova@gmail.com          www.bedlovicova.sk

 Pozývame Vás  na odborný  seminár v dňoch 3. a 4. 7. 2024 on – line

Právne povinnosti vedúceho zamestnanca školstva a CPP po novelách Zákonníka práce, novele zák. č. 138/2019 Z.z. o pedagogických a odborných zamestnancoch v znení neskorších predpisov

 Seminár je určený zriaďovateľom, vedúcim zamestnancom (riaditeľom, zástupcom) všetkých typov škôl (štátne, cirkevné, súkromné), školských zariadení a CPP, so zohľadnením zmien v školstve v uplynulých rokoch. Je veľmi vhodný jednak pre zriaďovateľov, nové vedenia škôl, školských zariadení a CPP a tiež pre vedúcich zamestnancov, ktorí pôsobia už dlhšie vo vedúcich funkciách, na zopakovanie, čo je potrebné vykonať pred začiatkom nového školského roka.

 Súčasťou seminára sú vzory ku každej téme.

OBSAH SEMINÁRA

Dňa 3. 7. 2024 (9,00 – cca 14,00 hod.)

  1. Povinnosti vedúcich zamestnancov školy a CPP vo všeobecnosti (právne a ostatné predpisy)
  2. Preberací protokol pri zmene pozícií so vzorom
  3. Virtuálna prehliadka školy (od vchodu do areálu, cez vstupnú halu, chodby, triedy, zborovne, registratúrne stredisko, kabinety, telocvičňu, školskú jedáleň, dielňu ...)
  4. Organizačné usporiadanie zamestnávateľa
  5. Kolobeh pošty v škole, CPP, jej rozdeľovanie a evidencia
  6. Registratúrne stredisko – archivácia spisov, žiadanky a ochrana spisov
  7. Vnútorné predpisy školy a CPP, ich aktualizácia, oboznamovanie zamestnancov s nimi po novom a ich kolobeh u zamestnávateľa.
  8. Spolupráca vedúcich zamestnancov školy a CPP so zástupcami zamestnancov (odborový orgán, zamestnanecká rada, zamestnanecký dôverník), spôsob fungovania zamestnávateľov bez zástupcov zamestnancov

 Dňa 4. 7. 2024 (9,00 – cca 14,00 hod.)

 Povinnosti vedúcich zamestnancov školy a CPP v pracovnoprávnej oblasti

  1. Osobné spisy zamestnancov – ich obsah a kontrola, vrátane priepustiek
  2. Pedagogickí a nepedagogickí zamestnanci školy po novelách zákonov nadväznosti na zák. č. 138/2019 Z.z. o pedagogických a odborných zamestnancoch v znení neskorších predpisov, z. č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, Zákonník práce
  3. Vznik, zmena a zánik pracovného pomeru po novom, so vzormi pracovných zmlúv, povinných písomných informácií
  4. Porušenie pracovnej disciplíny a neuspokojivé plnenie pracovných úloh
  5. Evidencia pracovného času pedagogických a nepedagogických zamestnancov
  6. Osobné ohodnotenie a odmeny zamestnancov v nadväznosti na z. č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov po posledných novelách zákona
  7. Povinnosti vedúcich zamestnancov školy a CPP v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
  8. Kontrola inšpektormi práce Inšpektorátu práce a sankcie za porušenie pracovnoprávnych, bezpečnostných predpisov a kolektívnych zmlúv
  9. Riešenie aktuálnych problémov účastníkov z odprednášanej oblasti.

Zúčastneným účastníkom bude po zaplatení účastníckeho poplatku po skúške pripojenia dňa 1.7.2024 poskytnutý e-mailovou   poštou vopred pracovný materiál, ktorého súčasťou budú vzory vybratých vnútorných predpisov (príkaz na vnútornú kontrolu s prílohami, preberací protokol, archivácia spisov a pod.), vzor evidencie pracovného času a opustenia pracoviska a ďalšie.

 Akceptácia prihlášky na seminár a faktúra je zaslaná v deň prevzatia prihlášky. Ak Vám nepríde akceptácia prihlášky a faktúra v deň, keď ste zaslali prihlášku, oznámte to prosím e-mailom bedlovicova@gmail.com alebo telefonicky na č. 0915063 959.

CENA:  120.- € za každého účastníka dvoj dňového on-line semináru

 V poplatku  sú  zahrnuté  organizačné náklady, materiál k problematike seminára.  Poplatok je stanovený  podľa  zákona  č. 18 /1996 Z.z. o cenách.

Po prevzatí záväznej objednávky bude účastníkom seminára zaslaná faktúra (len elektronickou formou), ktorú je účastník seminára povinný uhradiť do 5 pracovných dní  pred začatím seminára pripísaním na účet spoločnosti. Ten účastník, ktorý bude potrebovať predfaktúru túto skutočnosť oznámi už v prihláške na seminár na e-mailovú adresu bedlovicova@gmail.com. Agentúra nie je platcom DPH.

V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Poplatok je možné vrátiť len pri odhlásení sa zo seminára týždeň vopred. Ak sa účastník napriek prihláške nezúčastní a nebude vopred účastnícky poplatok uhradený, bude mu zaslaná faktúra a sprievodný materiál.

 BANKOVÉ  SPOJENIE, pozor, na názov a údaje firmy!:

Slovenská sporiteľňa, a.s., pobočka Banská Bystrica, IBAN: SK9009000000005114141605      

BIC: GIBASKBX,            IČO: 50 341 286          DIČ: 2120284485                                                                                                 

Špecifický údaj:   !!! IČO platcu – nevyhnutné vždy uviesť   aj pri uvedení čísla faktúry ako variabilný symbol

 Seminár sa bude konať on-line v dňoch 3. a 4. 7. 2024  o 9,00 hodine. Prezentácia a prihlásenie do virtuálnej seminárnej miestnosti dňa 1. 7.2024 od 8,00 do 9,00 hodiny.

 Pokyny pre pripojenie:

Seminár sa bude konať prostredníctvom aplikácie Microsoft Teams. Link na registráciu: https://www.microsoft.com/sk-sk/microsoft-365/microsoft-teams/group-chat-software. Bez Vašej registrácie na Microsoft Teams nie je Vaša účasť na seminári technicky možná.

Už v prihláške uveďte Váš e – mail pre prihlásenie do virtuálnej miestnosti, na ktorú ste sa v Microsoft Teams registrovali, aby sme Vás mohli zaradiť do vytvoreného tímu „Seminár júl 2024“, na e-mail bedlovicova@gmail.com. Microsoft Teams si môžete stiahnuť do počítača, mobilu alebo tabletu, uistite sa, že môžete vysielať zvuk, aby ste sa mohli pýtať otázky.

Počet miest on – line seminára je limitovaný, preto je vhodné prihlásiť sa včas, po dni 27. 6. 2024 už nebude možné sa prihlásiť.

_________________________________________________________________________________________

PRIHLÁŠKA
(vypisuje sa len elektronicky – nie rukou!)

Názov organizácie:…………………………..................… ,

tel. číslo (mobil).......................................................................

Sídlo organizácie:…………………………..................……    

e-mail pre materiály a kontakt:  .................................................

IČO:  .................................,   DIČ:  .................................

Mená prihlásených: ……….................……………………………………………………………………………...................

E – mail pre prihlásenie do teamu – virtuálnej seminárnej miestnosti:....................................................................

Záväzne prihlasujeme uvedených zamestnancov na seminár „Právne povinnosti vedúceho zamestnanca školstva a CPP“, ktorý sa uskutoční v dňoch  3. a 4. 7. 2024 on-line.

Účastnícky poplatok  je 120.- EUR   za každého  účastníka seminára

 Dňa ……………………….                                                                                      

                                                                                  meno, priezvisko, funkcia objednávateľa        

 Vyplnenú prihlášku zašlite e-mailom najneskôr do 27. 6. 2023 do 11,00 hodiny pred termínom konania seminára – možnosť priameho   / online / prihlásenia  z  webstránky: www.bedlovicova.sk.

 V prípade, že nemáte záujem o zasielanie ponúk seminárov v odpovedi na tento email napíšte NEZASIELAŤ, a vaša adresa bude okamžite vymazaná. Ďakujeme.

 Odporúčame sledovať semináre na uvedenej webstránke v časti aktuálne semináre.

 S pozdravom JUDr. Bedlovičová

 

 

prihláška na seminár
O násNaše službyAktuálne seminárePrávne predpisyKontaktGalériaCenník rok 2024