Tvorba vnútorných (interných) a služobných predpisov
Služba | Cena v € |
Audit v sídle zamestnávateľa - kontrola oblasti BOZP, kontrola osobných spisov, evidencie pracovného času, sťažností, vnútorných predpisov a pod. | 500 Eur |
Poskytnutie konzultácií v oblasti pracovnoprávnej – špeciálne pre oblasť školstva, BOZP, školských, pracovných úrazov, nelegálneho zamestnávania a pod. | 35 za každú aj započatú hodinu |
Nesplnenie kvalifikačných predpokladov - oznámenie zamestnancovi | od 25 |
Virtuálna prehliadka školy (za pomoci mobilného telefónu) | 60 |
Vnútorný predpis o cezhraničnej spolupráci pri vysielaní zamestnancov na výkon prác pri poskytovaní služieb v zmysle zákona 351/2015 Z. z., Zákonníka práce a zákona o NZ | od 25 |
Organizačný poriadok – podľa veľkosti zamestnávateľa – jeho organizačných štruktúr | od 50 |
Pracovný poriadok – podľa veľkosti zamestnávateľa | od 70 |
Aprobačný poriadok – podľa veľkosti zamestnávateľa | od 30 |
Príkaz na tvorbu, používanie, distribúciu a evidenciu vnútorných predpisov zamestnávateľa | od 30 |
Príkaz o sťažnostiach - rozšírená verzia so vzormi zápisníc, evidencie a ostatných dokladov | od 40 |
Profesijný etický kódex | od 30 |
Kolektívna zmluva | od 40 |
Príkaz zamestnávateľa na zákaz požívania alkoholických nápojov, omamných látok a psychotropných látok | od 30 |
Príkaz zamestnávateľa na zabezpečenie ochrany majetku zamestnávateľa | od 30 |
Príkaz na zákaz fajčenia v priestoroch a na všetkých pracoviskách | od 30 |
Príkaz zamestnávateľa, ktorý upravuje zabezpečenie pitného režimu (povinný predpis z oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci) | od 25 |
Príkaz zamestnávateľa o kontrolnej činnosti + používanie pevných telefónov, mobilných telefónov a o kontrole zamestnancov prostredníctvom služobných mobilných telefónov | od 40 |
Smernica o oznamovaní vzniku udalostí (povinný predpis z oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci) | od 30 |
Smernica zamestnávateľa, ktorá upravuje zabezpečenie, používanie a obsah lekárničiek (povinný predpis z oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci) | od 30 |
Smernica o vyhotovovaní, používaní, evidovaní a likvidovaní pečiatok zamestnávateľa | od 25 |
Smernica na využívane správneho konania v školstve | od 30 |
Smernica na vybavovanie stránok, klientov, návštev kontrolných orgánov u zamestnávateľa | od 30 |
Príkaz riaditeľa o kontrolnej činnosti v oblasti BOZP | od 30 |
Príkaz štatutárneho orgánu o kontrolnej činnosti v oblasti pracovnoprávnych vzťahov | od 30 |
Dobrovoľníctvo a písomná zmluva o dobrovoľníckej činnosti | od 20 |
Vnútorný predpis o cezhraničnej spolupráci pri vysielaní zamestnancov na výkon prác pri poskytovaní služieb v zmysle zákona 351/2015 Z. z., Zákonníka práce a zákona o nele | od 30 |
Príkaz na používanie kamerového systému u zamestnávateľa | od 40 |
Kódy príčin pracovných úrazov v zmysle vyhlášky č. 500/2006 Z.z., ktorou sa ustanovuje vzor záznamu o registrovanom pracovnom úraze | od 30 |
Kódy príčin pracovných úrazov v zmysle vyhlášky č. 500/2006 Z.z., ktorou sa ustanovuje vzor záznamu o registrovanom pracovnom úraze a príčin školských úrazov v zmysle Met | od 40 |
Príkaz na vykonanie zákona č. 211/2000 Z.Z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o slobode infor | od 40 |
Príkaz na výkon pracovných ciest zamestnancov, používanie služobných motorových vozidiel a používanie cestných motorových vozidiel s výnimkou vozidla zamestnávateľa pri pracovn& | od 40 |
Smernica pre zástupcu zamestnancov pre bezpečnosť | od 25 |
Smernica pre komisiu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (viac ako 100 zamestnancov u zamestnávateľa) | od 30 |
Politika bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a program realizácie (nemusí byť u zamestnávateľa, ktorý zamestnáva menej ako 11 zamestnancov) (povinný predpis z oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri | od 30 |
Pracovná zmluva pedagogických zamestnancov. | od 25 |
Pracovná zmluva nepedagogických zamestnancov - duševní | od 25 |
Pracovná zmluva nepedagogických zamestnancov - manuálni | od 25 |
Náplň práce pedagogických zamestnancov | od 25 |
Dohoda o vykonaní práce | od 25 |
Dohoda o pracovnej činnosti | od 25 |
Dohoda o brigádnickej práci študentov | od 25 |
Informovaný súhlas na začiatku školského roka a počas školského roka | od 20 |
Dohoda o spoločnom pracovisku (povinná zo zák. č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov ) | od 25 |
Príkaz o pracovnom čase a dovolenke zamestnanca | od 50 |
Príkaz zamestnávateľa na zákaz diskriminácie a ochrana pred sociálno-patologickými prejavmi | od 30 |
Smernica o poskytnutí a evidencii pracovného voľna pri dôležitých prekážkach v práci zamestnanca | od 30 |
Vlastný zoznam prác a pracovísk zakázaných tehotným ženám, matkám do konca deviateho mesiaca po pôrode a dojčiacim ženám (povinný predpis z oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia | od 50 |
Vlastný zoznam prác a pracovísk spojených so špecifickým rizikom pre tehotné ženy, matky do konca deviateho mesiaca po pôrode a pre dojčiace ženy (povinný predpis z oblasti bezpečnosti a ochran | od 50 |
Vlastný zoznam prác a pracovísk zakázaných mladistvým zamestnancom (povinný predpis z oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci) | od 50 |
Potvrdenie o prevzatí zverených predmetov | od 25 |
Smernica – mzdový predpis podľa Zákonníka práce (nie podľa z. č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorš& | od 40 |
Dohoda o zmene pracovnej zmluvy | od 20 |
Oznámenie čerpania dovolenky | od 25 |
Dohoda o hmotnej zodpovednosti | od 25 |
Evidencia pracovného času pedagogickí zamestnanci | od 25 |
Evidencia pracovného času zamestnancov | od 20 |
Evidencia opustenia pracoviska | od 20 |
Evidencia uzatvorených dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru | od 20 |
Informovaný súhlas na začiatku školského roka a počas školského roka | od 25 |
Pracovný poriadok, Príkaz o pracovnom čase a dovolenke zamestnanca, Príkaz zamestnávateľa na zákaz diskriminácie, Smernica o poskytnutí a evidencii pracovného voľna pre prekážkach | jeden celok od 150 |
Smernica k prevencii a riešeniu šikanovania žiakov u zamestnávateľa | od 30 |
Ďalšie vnútorné predpisy podľa potreby zamestnávateľa | Cena dohodou |
Rokovací poriadok | od 40 Eur |
Pracovný poriadok pre potreby konkrétnej školy, v nadväznosti na vzorový, ale podrobnejší, s ohľadom na špecifiká školy (cirkevná, súkromná, materská, základná, stredná, s právnou subjektivitou, bez právnej subjektivity, s odborovou organizáciou, zam. radou, zamestnaneckým dôverníkom, bez zástupcov zamestnancov) + Príkaz o pracovnom čase a dovolenke zamestnanca + Príkaz zamestnávateľa na zákaz diskriminácie/sociálno-patologické prejavy + Smernica o poskytnutí a evidencii pracovného voľna pri dôležitých prekážkach v práci zamestnanca - ďalej v texte označovaný ako "Základ". Základ (t. j. vnútorné predpisy v Základe) sa vypracováva pre školy a CPPPaP len ako jeden celok - od 150 Eur.
Základ pre zriaďovateľa, obec, mesto, cirkev, právnická osoba (školy bez právnej subjektivity), spojené školy, cirkevné školy, školy s viacerými organizačnými jednotkami - Pracovný poriadok konkrétneho zriaďovateľa, v nadväznosti na vzorový, ale podrobnejší, s ohľadom na špecifiká školy (cirkevná, súkromná, materská, základná, stredná, s právnou subjektivitou, bez právnej subjektivity, s odborovou organizáciou, zam. radou, zamestnaneckým dôverníkom, bez zástupcov zamestnancov)+ Príkaz o pracovnom čase a dovolenke zamestnanca + Príkaz zamestnávateľa na zákaz diskriminácie a na ochranu pred sociálno-patologickými prejavmi so vzormi + Smernica o poskytnutí a evidencii pracovného voľna pri dôležitých prekážkach v práci zamestnanca - len ako jeden celok od 180 EUR
V prípade, že má zamestnávateľ viacero organizačných zložiek základná sa cena zvyšuje.
Bežná lehota vypracovania vnútorného predpisu je v lehote cca 45 až 75 pracovných dní od prevzatia objednávky obsahujúcej štruktúru zamestnávateľa a mena a funkcie zástupcu zamestnancov (odborový orgán – predseda, zamestnanecká rada – vybratý člen, zamestnanecký dôverník) a mená, priezviská a funkcie vedúcich zamestnancov zamestnávateľa.
Cena sa zvyšuje pri požiadavke vypracovať vnútorný predpis v skrátenej lehote.
V prípade predpisov BOZP aj meno a priezvisko zamestnanca pre bezpečnosť (ak u zamestnávateľa pôsobí) a meno a priezvisko bezpečnostného, resp. autorizovaného bezpečnostného technika.
Vzory vnútorných predpisov pre školy, školské zariadenia CPPPaP s cenníkom
V prípade, že má zamestnávateľ viacero organizačných zložiek (spojená škola) základná sa cena zvyšuje.
Bežná lehota vypracovania vnútorného predpisu je v lehote cca 45 až 75 pracovných dní od prevzatia objednávky obsahujúcej štruktúru zamestnávateľa a mena a funkcie zástupcu zamestnancov (odborový orgán – predseda, zamestnanecká rada – vybratý člen, zamestnanecký dôverník) a mená, priezviská a funkcie vedúcich zamestnancov zamestnávateľa.
Cena sa zvyšuje pri požiadavke vypracovať vnútorný predpis v skrátenej lehote.
JUDr. Danica Bedlovičová & spol. s r.o., Kráľovohoľská 11, 974 11 Banská Bystrica, pracovisko: Dolná 23 974 01 Banská Bystrica
bedlovicova@gmail.com, tel. č. 0915 063 959
K vypracovaniu vnútorných predpisov je potrebný Organizačný poriadok, resp. aspoň organizačná štruktúra (pavúk) a informácia, či u zamestnávateľa pôsobí odborový orgán, resp. zamestnanecká rada, resp. zamestnanecký dôverník, (tiež ich meno a priezvisko). Zároveň je potrebné zaslať mená, priezviská a funkcie vedúcich zamestnancov zamestnávateľa. V prípade predpisov BOZP aj meno a priezvisko zamestnanca pre bezpečnosť (ak u zamestnávateľa pôsobí) a meno a priezvisko bezpečnostného, resp. autorizovaného bezpečnostného technika.
Ak sa rozhodnete pre objednávku ponechajte len predpisy o ktoré máte záujem, pričom Pracovný poriadok sa vypracováva ako celok. Ponukový list prosíme vyplniť, doplniť* podľa potreby:
Titul, meno, priezvisko |
Funkcia vedúceho zamestnanca |
||||
|
Riaditeľ |
||||
|
Zástupca riaditeľa pedagogický (konkretizovať) |
||||
|
Zástupca riaditeľa pedagogický (konkretizovať) |
||||
|
*Iní vedúci nepedagogický zamestnanec školy (napr. vedúca školskej jedálne, vedúci úseku hospodársko-správneho, ekonóm, účtovník, tajomníčka, sekretárka a pod. ) |
||||
|
* |
||||
|
* |
||||
|
* |
||||
|
|
||||
Zástupcovia zamestnancov – dopíš meno, resp. podčiarkni |
|||||
|
Predseda odborov |
||||
|
Člen zamestnaneckej rady |
||||
|
Zamestnanecký dôverník |
||||
ÁNO |
Bez zástupcov zamestnancov |
||||
Zástupca zamestnancov pre bezpečnosť – v prípade vnútorných predpisov zameraných na bezpečnosť – uviesť aspoň jedného, ak u zamestnávateľa pôsobí v zmysle § 19 zák. č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov |
|||||
|
Titul, meno, priezvisko |
||||
Bezpečnostný technik, ktorý u zamestnávateľa pôsobí, * prečiarkni neaktuálny stav |
|||||
Titul, meno, priezvisko: |
externý* |
zamestnanec* |
|||
Príkaz štatutárneho orgánu na pracovné cesty – prečiarkni neaktuálny stav |
|||||
ÁNO |
NIE |
Zamestnávateľ vlastní služobné motorové vozidlo (SMV) |
|||
ÁNO |
NIE |
V sídle zamestnávateľa (obec, mesto) existuje MHD |
|||
|
Počet SMV u zamestnávateľa |
||||
|
|
||||
Počet všetkých zamestnancov zamestnávateľa, vyplniť podľa druhu zamestnávateľa |
|||||
|
Pedagogických – škola |
||||
|
Učitelia pracovný čas od: do: |
||||
|
Asistent učiteľa pracovný čas od: do: |
||||
|
Iní pedagogickí zamestnanci – konkretizuj s uvedením pracovného času jednotlivých zamestnancov od: do: |
||||
|
Nepedagogických – škola duševných – konkretizuj s uvedením pracovného času jednotlivých zamestnancov (napr. ekonóm, účtovník) od: do: |
||||
|
Nepedagogických – škola – manuálnych – konkretizuj s uvedením pracovného času jednotlivých zamestnancov (napr. školník, upratovačka) od: do: |
||||
|
Odborných zamestnancov – konkretizuj, pracovný čas od: do: |
||||
|
Počet zamestnancov celkom |
||||
Stravovanie (konkretizuj adresu výdajne stravy) Prečiarkni neaktuálne
|
|||||
áno |
nie |
Má škola kuchyňu |
|||
áno |
nie |
Má škola vlastnú výdajňu stravy |
|||
áno |
nie |
Škola dováža stravu |
|||
|
Zamestnanci školy sa stravujú u konkretizuj |
||||
|
Zamestnanci poberajú stravné lístky, konkretizuj od akej spoločnosti |
||||
Pracovný čas – prečiarkni neaktuálne, zostane aktuálne
|
|||||
Od : do: |
Prestávka na odpočinok a jedenie |
||||
Evidencia pracovného času (ak je rôzna v rôznych objektoch - rozpíš) |
|||||
áno |
nie |
Manuálna (zapisovanie) |
|||
Karta áno |
Biometrický údaj áno |
Elektronická |
|||
|
|||||
Zriaďovateľ (dopíš):
|
|||||
Poznámka (doplniť špecifiká zamestnávateľa potrebné doplniť vo vnútornom predpise |
|||||
Názov školy a sídlo školy:
IČO : DIČ :
Prosíme doplniť, či škola má právnu subjektivitu, alebo nie.
Telefonický kontakt mobilné tel. číslo k zastihnutiu:
e-mailový kontakt:
Ak má škola logo, je potrebné ho zaslať, aby ho bolo možné zapracovať do textu.
Ďalšie poznámky a špecifiká:
V prípade, že sa rozhodnete pre objednávku, zašlite starý OP, resp. aktuálnu štruktúru a starý Pracovný poriadok, alebo dátum jeho vydania (pre účely ich zrušenia).
|
|||||
Po vyplnení je potrebné zaslať na bedlovicova@gmail.com.
Ponechajte len predpisy o vypracovanie ktorých máte záujem.
Školenia
Konkrétne školenia pre zamestnancov zamestnávateľa v oblasti pracovnoprávnych vzťahov podľa výberu zamestnávateľa (ustanovenia Zákonníka práce, pracovnoprávnych predpisov, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, inšpekcie práce – povinnosti zamestnávateľa voči Inšpektorátu práce, predchádzanie pracovným úrazom, predchádzanie nelegálnemu zamestnávaniu) na všetkých úrovniach manažmentu zamestnávateľa , so záverečným zhodnotením úrovne pracovnoprávnych vzťahov u zamestnávateľa s odporučením zmien.
Od 30,- € na osobu v rozsahu cca 5 hodín – minimálny počet osôb 6, max. 30 osôb na adrese školiteľa.
Od 500,- € v prípade školenia u zamestnávateľa - ľubovoľný počet zamestnancov .
Špecializované školenia zamestnancov podľa ich profesionálneho zamerania (obchodné reťazce, priemysel, lesy, školy, lekári, verejná a štátna správa a pod.)
Semináre a prednášky
Cena bude stanovená pre každý seminár osobitne.
Cenník rok 2024
Vzory vnútorných predpisov pre školy, školské zariadenia CPaP s cenníkom
Od 1. 1. 2024
Bežná lehota vypracovania vnútorného predpisu je v lehote cca 45 až 75 pracovných dní od prevzatia objednávky obsahujúcej štruktúru zamestnávateľa a mena a funkcie zástupcu zamestnancov (odborový orgán – predseda, zamestnanecká rada – vybratý člen, zamestnanecký dôverník) a mená, priezviská a funkcie vedúcich zamestnancov zamestnávateľa.
Cena sa zvyšuje pri požiadavke vypracovať vnútorný predpis v skrátenej lehote.
JUDr. Danica Bedlovičová & spol. s r.o., Kráľovohoľská 11, 974 11 Banská Bystrica,
pracovisko: Podháj 11, 974 05 Banská Bystrica, bedlovicova@gmail.com, tel. č. 0915 063 959
K vypracovaniu vnútorných predpisov je potrebný Organizačný poriadok, resp. aspoň organizačná štruktúra (pavúk) a informácia, či u zamestnávateľa pôsobí odborový orgán, resp. zamestnanecká rada, resp. zamestnanecký dôverník, (tiež ich meno a priezvisko). Zároveň je potrebné zaslať mená, priezviská a funkcie vedúcich zamestnancov zamestnávateľa. V prípade predpisov BOZP aj meno a priezvisko zamestnanca pre bezpečnosť (ak u zamestnávateľa pôsobí) a meno a priezvisko bezpečnostného technika. Cenník rok 2024